Indavideó

Friss topikok

  • dudinéni: Szerintem maradjatok ott ahol vagytok, mert itthon hideg van, fú a szél, havaseső esik és mindeki ... (2008.12.21. 00:48) Celestun
  • Kuglicz Ákos: Iszonyú nyomasztó lehet az a temérdek giccs, meg a borzalmas hőség. De a legijesztőbb ez a két kon... (2008.12.17. 17:00) Akumal - Mizol-Ha - Agua Azul - Palenque
  • dudinéni: Elég soká esett le, hogy milyen mesterséget űz a mozgó iparűző. Gondolom ezt a képet nekem küldted... (2008.02.06. 18:46) Saigon es bucsu PhuQouc-tol
  • anna: nagyon szepek a kepek. látom gombát is szedtettek! gyertek haza itthon tök jó hideg van! :) sok cs... (2008.02.02. 21:12) Utolso kepek a szigetrol
  • Branko: Sajnos nem lattunk seadragont, viszont biztos vagyok benne, hogy a hajon nem laknal egy pecig se, ... (2008.02.02. 10:30) Felfedezzuk a szigetet

Linkblog

Hajokazas a Mekongon

2008.01.18. 14:26 padregas

Megerkeztunk Chau Docba, szar hely, szar szallas, szar vegetarianus kaja. Szerencsere holnap 6:40-kor le is lepunk innen egy, remelhetoleg sokkal faszabb helyre.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://padregas.blog.hu/api/trackback/id/tr97302209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dudinéni 2008.01.18. 16:41:42

Ne haragudj Drágám,hogy nem írtam,és a sms-re sem válaszoltam. Minden képet láttam, az aláírt szövegeket és kommenteket elolvastam . Az
apádnak is folyamatosan megmutatom a képeket. Szép csendben irígykedek.
A cukros bácsi kép és a Ha Long öböl a kedvenceim.
remélem az út további része is csodálatos lesz.
Kedves Szandi! Utólag szeretnék boldog szülinapot kívánni! Itt az időjárás esős és enyhe, +8, +10 fok, a cicák nem fognak megfagyni.
Jók legyetek, és minden szépet és jót a hátralévő időre. Várom a további képeket! Sok puszi Nektek!

Dodó 2008.01.19. 16:40:26

Sziasztok Drágaságok!

Gyönyörű helyeken jártok, irigykedek ezerrel. Hozzatok majd haza rizsát!:)

Remélem minden oké, milyenek az emberek? Kedvesek? Kommmunikációval nincsenek gondok?

Itthon meló ezerrel, nagyon jól tettétek, h leléptetek egy kicsit. Hódoljatok a 3 fő élvezetnek, és további jó utat kívánok nektek!

sok- sok puszi, Dodó

Pitty 2008.01.20. 20:54:51

Hello-bello, Kalandorok!

Mi a pálya felétek? Rég írtatok! Itthon minden rendben, emberekkel, s cicákkal egyaránt! Ma kefélgettem Tigrist, Luncit meg nyáladzásig simogattam!:)
Brankó, tegnap kicsit megjárattam a corsa-t, tankoltam bele, de azt ki is autóztam...ugye nem baj?:) Most legalább pöccre indul! Visszaálltam vele Jolinénihez, ezt a 2 hetet már kibírja!

Írjatok minnél hamarabb, érezzétek jól magatokat!

Üdv.: Pitty
süti beállítások módosítása